zaterdag 30 juni 2007

zeker doen!

stel: het is een regenachtige (niet dat dat ooit voorkomt in Nederland!) of je vriendinnen zijn er niet (het is nou eenmaal vakantie) en er is niets op tv (dat gaat altijd samen) dan moet je jezelf zien te vermaken... maar hoe? hier een paar tips:
-lees eens een boek, echt waar, er zijn zat leuke boeken, ga eens naar de bieb en zoek er een uit, check this list:
de hele serie GOSSIP GIRL (heel leuk!)
SISTERHOOD OF THE TRAVELING PANTS (boeken en de dvd)

zoek zelf iets uit in de bieb, je vind vast iets leuks!

-kijk een film, zelfs in je uppie is een film nog leuk, verwen je zelf met chocola, popcorn en nog veel meer (wat van Sonja mag)
-ga eens wat vaker naar de sportschool in je eentje, wedden dat je veel meer afvalt of gespierder word? vriendinnen zijn super, maar de gezelligheid kan je beinvloeden!
-hou een beautymiddag, altijd leuk, en je hoeft met niemand rekening te houden. lees magazines en verwen jezelf zonder te denken dat je met iemand rekening hoeft te houden!

Hopelijk kunnen jullie even vooruit met deze tips...

2 opmerkingen:

Jo zei

kijk daar heb ik ook iets aan :D

Ik verveel me best vaak namelijk, en begeef me dan naar de koekjestrommel of ga een boek lezen, maar nu wil ik wel een keer een beatymiddag gaan houden of een filmpje hure (A)
(H)

Cya

Jo

Jo zei

Eej schat, ik heb een paar leuke ideetjes voor je site, ik ehb het bij men eigen site ook toegevoegd: Een bezoekers teller, een gastenboek en een forum :)
Leuk toch?
Het gastenboek is zowiezo heel handig aangezien als je gewoon een reactie wilt geven via dit gedoe het soms lastig gaat en eerste helemaal moet aanmelden...

Groetjess

Jo

p.s. check gewoon effe men site als je wilt kijken hoe ik het allemaal heb gedaan (A)http://www.jolenethoughts.blogspot.com